Bloggintresserade

19 apr. 2014

R-kullen´s nya föräldrar.

Katchanii´s Raska Ruber "Ruber"
Bor hos Johanna och Fredrik i Stockholm.
Tack för att ni valde mig som er uppfödare!!



Katchanii´s Raggar Rune "Rune"
Bor i Stockholm med matte Emma med Familj.
Tack Emma för att du valde att köpa hund från mig!!




Katchanii´s Rocky Road " Louie"
Bor hos Madeleine och Rasmus i Stockholm.
Tack för att ni valde mig som uppfödare till
eran bäbis.




Katchanii´s Roy Rebell "Gordie" bor i Fagersta
med Elin och Samuel.
Tack för att ni valde mig som uppfödare!!



Katchanii´s Rambling Rose " Holley"
 bor med Jossan och Emil i Brottby och pappa Diesel.
Tack för att ni valde att skaffa er andra hund 
från mig!!



Katchanii´s Röjjar Ralf "Ralf" bor med
Mikaela i Kälarna.
Tack för att du valde mig som din uppfödare.



Inga kommentarer: