Bloggintresserade

25 juli 2008

Älskar min gubbe!!!!

Igår gick min gubbe och köpte en husvagn till oss!!!
Jag har sagt att jag vill ha en husvagn så man kan fara på utställningar i 2 dagar, typ staffar på lördan och canar på söndan...
Nu är d inga problem med övernattningar längre!!
Men problemet nu är att inte alla mina hundar älskar varandra!!!

Det löser sig nog iaf tror jag!!

Sov iaf i husvagnen inatt med Harri och Corinne ute på gården och d var inga problem alls!!
Värmen kom smygandes på morgonen och d var inge skönt för vare sig 2 eller 4 benta!!

Vi kanske ses framöver då!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men har ni blivit m tattartermos.
Jo men den får nog plats här på Harmonikagatan tror du inte.

Hoppas allt är bra med er.

När kommer ni hit igen.

Kram Katrine
I Onecorner.

Anita Von Katchanii´s sa...

Kul att du hittade hit Katrine!!
Vi rullar ner mot 08 Måndag den 4/8 och det ska bli kul att se er igen!!
Kramar!!